Een klacht indienen als ondernemer
Heb je een klacht?
Bij Univé stellen wij jouw belangen als ondernemer centraal. Maar het kan gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht hebt. Univé ziet iedere klacht als een kans om de dienstverlening te verbeteren.
Hoe dien je een klacht in?
- Beschrijf zo precies mogelijk wat er is gebeurd en waarover je niet tevreden bent.
- Geef aan wat volgens jou de beste oplossing is.
- Vermeld jouw adresgegevens en telefoonnummer.
- Stuur zo mogelijk kopieën van alle belangrijke papieren mee en bewaar zelf de originelen.
Je kunt jouw klacht indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:
Coöperatie Univé U.A.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 15
9400 AA Assen
Wat kun je van Univé verwachten?
Nadat je een klacht hebt ingediend, ontvang je binnen 14 dagen een reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij je weten wanneer je wél een reactie kunt verwachten.
Slagen wij er naar jouw mening niet in om het probleem tot jouw tevredenheid op te lossen? Dan kun je je wenden tot de burgerlijke rechter.