Contact met Univé over uw zorgverzekering
Uw zorgverzekering wijzigen
Wilt u uw Univé zorgverzekering wijzigen, of gespreid betalen van het eigen risico aanvragen? Dat kan tot en met 31 januari eenvoudig in Mijn Univé Zorg. Komt u er niet uit? Neem dan contact op via één van de onderstaande mogelijkheden.
Heeft u een vraag over uw zorgverzekering?
Kijkt dan eerst of deze bij de veelgestelde vragen staat. In veel gevallen vindt u hier het antwoord op uw vraag.
Liever direct contact met Univé?
Dat kan natuurlijk ook. U kunt ons op verschillende manieren bereiken:
Chat
Onze chat is 24 uur per dag, 7 dagen in de week beschikbaar. Chat met ons
Per telefoon: 072 527 7595
We zijn telefonisch bereikbaar voor vragen over uw zorgverzekering op
- maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
- zaterdag van 09:00 tot 13:00 uur
In een winkel van Univé
U bent ook van harte welkom in een van onze 110 winkels. Hier staan onze medewerkers voor u klaar om u persoonlijk te helpen met uw vragen. Maak een afspraak en neem uw zorgverzekering door met één van onze adviseurs.
Bijlage versturen
Wilt u ons een bijlage of document toesturen, zoals bijvoorbeeld een machtiging? Dat kan! Upload uw bijlage
U kunt ons niet e-mailen. We willen u namelijk zo goed, snel en persoonlijk mogelijk helpen. En dat kunnen we beter via chat of als u ons belt. Zo kunt u ook veilig uw medische gegevens met ons delen.
Meer weten over de zorgverzekeringen van Univé?
Alle informatie vindt u via de overzichtspagina van de zorgverzekering. Daar leest u ook over de extra’s van de zorgverzekeringen van Univé.