Wij luisteren naar jou
We leren graag van klanten zoals jou. Niet alleen als je tevreden bent, maar ook wanneer je vindt dat onze dienstverlening beter kan. Zo zijn we altijd bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Op basis van jouw reacties voeren we dan ook regelmatig verbeteringen door.
Geef jouw tip of compliment door
Univé klantenpanel: jouw mening telt
Wil je een stem hebben in het verbeteren van onze dienstverlening? Dan zijn wij op zoek naar jou. Via het Univé Klantenpanel denk je mee met Univé. Een aantal keren per jaar ontvang je per mail een uitnodiging voor een korte vragenlijst. Je kunt meedoen wanneer het jou uitkomt. Zonder verplichtingen. Zo help je ons om onze producten en dienstverlening nog beter te maken.
Wij luisteren naar jou
Nieuwsgierig wat we met al deze tips en suggesties doen? We geven hier een aantal voorbeelden van verbeteringen die zijn doorgevoerd aan de hand van suggesties van onze klanten.
CTO: contacttevredenheidsonderzoek
Elke week voeren we tevredenheidsonderzoeken uit onder klanten met wie we recent contact hebben gehad. Het kan dus gebeuren dat we jou kort na een ervaring met de dienstverlening van Univé vragen naar jouw mening. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze dienstverlening continu verbetert.
De onderzoeken worden uitgevoerd door MWM2 en Motivaction, twee onafhankelijke onderzoeksbureaus. Zij verwerken jouw ervaringen, beoordelingen en gegevens met de grootste zorg. Deze data staan op hun eigen beveiligde servers. Jouw informatie blijft dan ook volledig anoniem, wanneer je daar prijs op stelt.
Hoe bereik je ons?
Mis je iets bij Univé? Heb je een klacht, wens, vraag of misschien wel een goed idee of compliment? Twijfel dan niet en laat het ons weten.