Wij luisteren naar u


We leren graag van klanten zoals u. Niet alleen als u tevreden bent, maar ook wanneer u vindt dat onze dienstverlening beter kan. Zo zijn we altijd bezig om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Op basis van uw reacties voeren we dan ook regelmatig verbeteringen door.

Bekijk de verbeteringen

Denk mee met Univé: uw mening telt

Wilt u een stem hebben in het verbeteren van onze dienstverlening? En heeft u suggesties? Dan zijn wij op zoek naar u. Via Denk mee met Univé kunt u uw ideeën aan ons doorgeven. Uw bijdrage is meer dan welkom.

CTO: contacttevredenheidsonderzoek

Elke week voeren we tevredenheidsonderzoeken uit onder klanten met wie we recent contact hebben gehad. Het kan dus gebeuren dat we u kort na een ervaring met de dienstverlening van Univé vragen naar uw mening. Op deze manier zorgen we ervoor dat onze dienstverlening continu verbetert.

De onderzoeken worden uitgevoerd door MWM2 en Motivaction, twee onafhankelijke onderzoeksbureaus. Zij verwerken uw ervaringen, beoordelingen en gegevens met de grootste zorg. Deze data staan op hun eigen beveiligde servers. Uw informatie blijft dan ook volledig anoniem, wanneer u daar prijs op stelt.

Hoe bereikt u ons?

Mist u iets bij Univé? Heeft u een klacht, een wens, een vraag of misschien wel een goed idee of compliment? Twijfel dan niet en laat het ons weten.