Heeft u een klacht? Laat het ons weten.
Wij doen ons best om alles rond uw verzekeringen goed te regelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij staan open voor uw klachten en suggesties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.
Hoe kunt u uw klacht indienen?
Een klacht over uw zorgverzekering
Heeft u een klacht over uw zorgverzekering? Bijvoorbeeld over de dekking, vergoedingen, nota’s, Mijn Univé Zorg, medicijnen, eigen risico, uw apotheek of een andere zorgverlener?
Die kunt u eenvoudig indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:
Univé Zorg N.V.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 1256
5602 BG Eindhoven.
Een klacht over uw andere verzekeringen
Uw andere klachten kunt u indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:
Coöperatie Univé U.A.
Afdeling Klachtenmanagement
Postbus 15
9400 AA Assen.
Wat hebben wij nodig om uw klacht te kunnen behandelen?
- Beschrijf wat er is gebeurd en waarover u niet tevreden bent.
- Geef aan wat volgens u de beste oplossing is.
- Vermeld uw adresgegevens en telefoonnummer.
- Stuur kopieën van relevante bijlagen mee. Bewaar zelf de originelen.
Wat kunt u van ons verwachten?
Nadat u een klacht heeft ingediend, nemen wij altijd binnen een week contact met u op en ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij u weten wanneer u wél een reactie kunt verwachten.
Meer weten over onze klachtenregeling?
Lees dan onze folder klachtenregeling.
Klantverbeteringen
Wij luisteren graag naar u. Lees wat Univé dankzij u verbeterd heeft.