- 18jaar
- Aanvullende verzekering
- Aanvullende verzekeringen
- Alarmcentrale
- Best
- Betalen via mail
- Beter
- De gevolgen van corona op ziekenhuiszorg
- Declareren
- Eigen risico
- Eigen risico of eigen bijdrage
- Extra's
- Gezondheidslijn
- Goed
- Herstel na corona
- Hoofdverzekering
- Interesse pechpakket
- Interesse zorgthema
- Jaarpremie
- Kennisloket
- Klant
- Betalen in termijnen
- Betalen na overstappen of wijzigen
- Betalingsmogelijkheden
- Betalingsregeling
- Factuur betalen
- Gespreid betalen verplicht eigen risico aanvragen
- Premie betalen zorgverzekering
- Rekeningnummer wijzigen
- Betalingsachterstand
- Zorgtoeslag
- Incassobureau
- CAK
- Aanvullende verzekering gestopt
- Welke partijen
- Buitenland
- Zorgzoeker
- Zorgkostenfactuur
- Zorgverzekering wijzigen
- Wat betaal ik zelf
- Vrijwillig eigen risico
- Uitleg premie
- Tandongevallen
- Gezin
- Kind
- Korting
- Machtiging
- Marktconforme tarieven
- Betalen
- premie2018
- premie2022
- Wat zijn alternatieve geneeswijzen?
- Coronavirus
- Jongeren
- Coronavirus en uw gezondheid
- Tand Best
- Tand Beter
- Tand Goed
Zorgverzekering
- 18jaar
- Aanvullende verzekering
- Aanvullende verzekeringen
- Alarmcentrale
- Best
- Betalen via mail
- Beter
- De gevolgen van corona op ziekenhuiszorg
- Declareren
- Eigen risico
- Eigen risico of eigen bijdrage
- Extra's
- Gezondheidslijn
- Goed
- Herstel na corona
- Hoofdverzekering
- Interesse pechpakket
- Interesse zorgthema
- Jaarpremie
- Kennisloket
- Klant
- Betalen in termijnen
- Betalen na overstappen of wijzigen
- Betalingsmogelijkheden
- Betalingsregeling
- Factuur betalen
- Gespreid betalen verplicht eigen risico aanvragen
- Premie betalen zorgverzekering
- Rekeningnummer wijzigen
- Betalingsachterstand
- Zorgtoeslag
- Incassobureau
- CAK
- Aanvullende verzekering gestopt
- Welke partijen
- Buitenland
- Zorgzoeker
- Zorgkostenfactuur
- Zorgverzekering wijzigen
- Wat betaal ik zelf
- Vrijwillig eigen risico
- Uitleg premie
- Tandongevallen
- Gezin
- Kind
- Korting
- Machtiging
- Marktconforme tarieven
- Betalen
- premie2018
- premie2022
- Wat zijn alternatieve geneeswijzen?
- Coronavirus
- Jongeren
- Coronavirus en uw gezondheid
- Tand Best
- Tand Beter
- Tand Goed
Aanvullende verzekering gestopt: wat betekent dat?
Is uw aanvullende verzekering gestopt? Dat komt omdat u achterloopt met het betalen van uw premie. Op deze pagina leest u wat dit betekent, én wanneer u weer een aanvullende verzekering kunt aanvragen.
Wanneer stoppen wij uw aanvullende verzekering?
Als u na 70 dagen de factuur van uw premie niet betaalt, krijgt u een 2e aanmaning. Op dat moment stoppen wij uw aanvullende verzekering. Let in dat geval goed op welke vergoedingen u nog wel en niet krijgt.
Wat wordt er nog wél vergoed?
Als uw aanvullende verzekering is gestopt krijgt u geen vergoeding meer vanuit de aanvullende verzekering. Natuurlijk kunt u nog wel gewoon gebruikmaken van vergoedingen uit de basisverzekering. U kunt dus nog gewoon naar de huisarts of bloedonderzoek laten doen.
Een nieuwe aanvullende verzekering
Wilt u weer een aanvullende verzekering? Dat kan op 3 manieren:
- Zorg dat uw achterstand helemaal is betaald. U kunt dan voor volgend jaar weer een aanvullende verzekering afsluiten.
- Herstel uw aanvullende verzekering. U krijgt dan weer dezelfde verzekering terug. Deze gaat dan in op de datum waarop uw verzekering eerder stopte. Dit kan alleen als u uw achterstand binnen 3 maanden na het stoppen van de aanvullende verzekering heeft betaald. Herstel over vorig jaar kan uiterlijk tot 31 januari van het nieuwe jaar. Bel ons op 072 - 527 7595 (gratis). Dan kijken we samen naar de mogelijkheden.
- Zit u in een schuldregeling MSNP of WSNP? Dan kunt u voor volgend jaar weer kiezen voor een aanvullende verzekering. Overleg in dat geval met uw bewindvoerder of schuldhulpverlener.
Meer hulp nodig? Wij staan voor u klaar
Lukt het u niet om te betalen? Of heeft u vragen over het stoppen van uw aanvullende verzekering? Bel ons dan op 072 - 527 75 95 (gratis). Dan kijken we samen naar een oplossing die bij u past.