Ga naar inhoud

Hoe werkt het AOV-portaal?

Je kunt pas in het AOV-portaal als je je arbeidsongeschikt hebt gemeld. Heb je dat niet gedaan? Dan heb je het AOV-portaal ook niet nodig. 

Log in op Mijn Univé of Mijn Univé Zakelijk

Heb je nog geen account op Mijn Univé? Bekijk dan hier hoe je een account aanmaakt.

In het overzicht vind je jouw verzekeringen en de claims die je hebt gemeld.
Klik op ‘AOV bij ziekte en ongevallen’ met de status ‘In behandeling’


Klik rechtsboven op ‘Dossier’

Je zit nu in je persoonlijke AOV-portaal. Hier kun je alle informatie en communicatie vinden over de claim die je gemeld hebt. Klik een claim aan.

In het claim scherm vind je alles terug over je melding en de status daarvan. Je kunt ook een (voorlopige) beslissing terugvinden. Rechtsboven vind je ‘Berichten’ en ‘Documenten’. Bij berichten vind je alle berichten terug die je van ons hebt ontvangen en de berichten die je zelf naar ons hebt gestuurd. Bij documenten vind je alle documenten die je van ons hebt gekregen of de documenten die je zelf hebt opgestuurd. Allemaal op één plek. Wel zo handig.

Heb je toch nog vragen over het AOV-portaal? We helpen je graag verder.

Veelgestelde vragen                      

Het AOV-portaal is een persoonlijke omgeving waar je de status van je aanvraag kunt inzien. Je kunt er ook alle berichten bekijken die je naar ons hebt gestuurd of die je van ons hebt gekregen. Daarnaast vind je er alle documenten terug.

Door gebruik te maken van het AOV-portaal zijn al je gegevens, documenten en gesprekken makkelijk te vinden op één centrale plek. Dit maakt het niet alleen gemakkelijk voor jou, maar ook voor je re-integratiebehandelaar.

Het AOV-portaal is gebouwd binnen een beveiligde omgeving. Je gegevens zijn 100% veilig bij ons.

Zodra er een nieuw bericht voor je klaarstaat ontvang je daar een mail van. Je kunt het bericht vervolgens openen binnen het AOV-portaal.

Met de komst van het AOV-portaal kun je niet meer mailen met uw re-integratiebehandelaar. Je vragen kun je stellen via het AOV-portaal. Je kunt ook met ons bellen.

Dat is vervelend. Onze collega’s van de klantenservice helpen je hier graag bij.

Op deze pagina vind je een uitleg over het platform. Kom je er toch niet uit? Dan staat onze klantenservice voor je klaar om je te helpen.

Kom je er toch niet helemaal uit?

Onze klantenservice staat voor je klaar.

Naar de klantenservice