Direct schade melden​

U kunt op diverse manieren uw schade melden. Bijvoorbeeld via Mijn Univé of met uw polis- of pakketnummer. Heeft u autoschade? Dan hoeft u uw schade niet bij Univé te melden, maar kunt u rechtstreeks contact opnemen met een schadehersteller.

Schade melden via Mijn Univé

Nadat u bent ingelogd in Mijn Univé,
kunt u direct uw schade melden.

Schade melden via Mijn Univé

Schade melden met polisnummer​​​​​​

Met een paar persoonsgegevens en uw polis- of pakketnummer kunt u direct uw schade melden.

Schade melden met polisnummer

Autoschade? Ga rechtstreeks naar een schadehersteller

Schade aan uw auto of autoruit kunt u rechtstreeks regelen bij een Univé Schadeservice schadehersteller. U hoeft de schade dus niet eerst te melden bij Univé.

Zoek een Univé-schadehersteller

Autoschade en autoruitschade

Bij autoschade kunt u direct naar een Univé-hersteller gaan. Deze:

  • meldt uw autoschade bij Univé,
  • geeft antwoord op al uw vragen en
  • zorgt voor deskundig herstel met 4 jaar garantie.

Let op:

  • Kiest u niet voor een Univé-schadehersteller? Dan geldt:
    • bij All Risk Budget: u krijgt uw schade niet vergoed;
    • bij Beperkt casco, All Risk Plus of All Risk Select: u betaalt € 500,- extra eigen risico.
  • Bij autoruitschade worden er soms extra kosten in rekening gebracht voor mobiele service. Deze extra kosten worden niet vergoed. Die moet u dus zelf betalen.

Caravan of camper

Schade aan uw caravan of camper moet u eerst bij Univé melden. Nadat u een melding heeft gedaan, kunt u uw schade laten herstellen door een Univé-hersteller.

  • Bij ruitschade aan uw camper kunt u deze ook laten herstellen bij een Univé-autoruithersteller.
    Let op: Dit geldt alleen als het een ruit in de cabine is (dus bijvoorbeeld de voorruit).

Zoek een Univé-schadehersteller