Veelgestelde vragen over Check je polisgegevens
Waarom vragen wij om uw bedrijfsgegevens?
De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.
Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.
Welke bedrijfsgegevens hebben we van u nodig?
U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.
Hoe kunt u de bedrijfsgegevens met ons delen?
De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.
Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u er niet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur
Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u erniet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur.
Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.
Als u uw gegevens niet controleert en wijzigingen niet aan ons doorgeeft, dan verlengen we uw pakket o.b.v. de bij ons bekende gegevens. Ook als deze niet meer geheel aansluiten op de situatie van uw bedrijf. Het kan zijn datuw bedrijfsactiviteiten of verzekerde bedragen dan niet volledig verzekerd zijn. In de Algemene Voorwaarden, paragraaf 8.1 en 8.2, leggen wij u uit wat uw verantwoordelijkheden zijn voor het doorgeven van bepaalde wijzigingen.
U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.
Wat doen we als u de bedrijfsgegevens met ons heeft gedeeld?
De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.
Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u er niet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur
Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u erniet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur.
Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.
Als u uw gegevens niet controleert en wijzigingen niet aan ons doorgeeft, dan verlengen we uw pakket o.b.v. de bij ons bekende gegevens. Ook als deze niet meer geheel aansluiten op de situatie van uw bedrijf. Het kan zijn datuw bedrijfsactiviteiten of verzekerde bedragen dan niet volledig verzekerd zijn. In de Algemene Voorwaarden, paragraaf 8.1 en 8.2, leggen wij u uit wat uw verantwoordelijkheden zijn voor het doorgeven van bepaalde wijzigingen.
U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.