Ga naar inhoud

Veelgestelde vragen over Check je polisgegevens

Waarom vragen wij om uw bedrijfsgegevens?

Bepaalde gegevens van je bedrijf kunnen regelmatig veranderen. Deze gegevens beïnvloeden het risico dat je bedrijf loopt. Met actuele gegevens blijft je verzekeringspakket zo goed mogelijk aansluiten bij jouw situatie en behoeften.

Het kan zijn dat je niet al je verzekeringen hoeft te controleren. Sommige verzekeringen zijn gebaseerd op gegevens die jaarlijks kunnen veranderen, en die is het belangrijk om te controleren. Voor andere verzekeringen is dat niet nodig. Die hoef je niet te controleren.

De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.

Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.

Alleen wanneer uit uw controle blijkt dat er gegevens gewijzigd zijn. Deze wijzigingen verwerken wij bij de jaarlijkse verlenging van uw pakket. Op die manier blijft uw verzekeringspakketactueel.

Welke bedrijfsgegevens hebben we van u nodig?

Wij vragen enkel de bij ons bekende gegevens te controleren en deze zo nodig te wijzigen.

Gegevens die jaarlijks kunnen veranderen en invloed hebben op de risico’s van jouw bedrijf.

We vragen alleen gegevens op welke regelmatig kunnen wijzigen en welke van invloed zijn op het risico dat uw bedrijf loopt.

Het gaat alleen om zakelijke gegevens. Uw particuliere zaken kunt u buiten beschouwing laten bij de controle.

U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.

Hoe kunt u de bedrijfsgegevens met ons delen?

Wij vragen enkel de bij ons bekende gegevens te controleren en deze zo nodig te wijzigen.

Gegevens die jaarlijks kunnen veranderen en invloed hebben op de risico’s van jouw bedrijf.

Eens per 3 jaar vragen we je op deze manier je gegevens te controleren.

Bepaalde gegevens van je bedrijf kunnen regelmatig veranderen. Deze gegevens beïnvloeden het risico dat je bedrijf loopt. Met actuele gegevens blijft je verzekeringspakket zo goed mogelijk aansluiten bij jouw situatie en behoeften.

Het kan zijn dat je niet al je verzekeringen hoeft te controleren. Sommige verzekeringen zijn gebaseerd op gegevens die jaarlijks kunnen veranderen, en die is het belangrijk om te controleren. Voor andere verzekeringen is dat niet nodig. Die hoef je niet te controleren.

De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u er niet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen te snel verwerken bij het verlengen van uw pakket. Uiteraard kan uw adviseur u wel helpen als u vragen heeft over de controle.

Als u wijzigingen heeft doorgegeven, dan voeren wij deze bij het verlengen van uw pakket automatisch door. De wijzigingen kunnen gevolgen hebben op de premie die u betaalt. Bij ingrijpende wijzigingen, zoals een grote premiestijging, neemt een adviseur contact met u op om uw situatie te bespreken.

We vragen alleen gegevens op welke regelmatig kunnen wijzigen en welke van invloed zijn op het risico dat uw bedrijf loopt.

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u erniet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur.

U kunt uw adviseur altijd benaderen voor vragen over uw verzekeringen en uw situatie. Ook voor hulp met de beantwoording van de vragen die we u stellen kunt u terecht bij uw adviseur.

Het gaat alleen om zakelijke gegevens. Uw particuliere zaken kunt u buiten beschouwing laten bij de controle.

Indien u wijzigingen heeft doorgegeven, dan worden deze bij het verlengen van uw pakket automatisch doorgevoerd. Als wij nog vragen hebben naar aanleiding van uw antwoorden dan neemt de adviseur contact met u op.

Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.

Alleen wanneer uit uw controle blijkt dat er gegevens gewijzigd zijn. Deze wijzigingen verwerken wij bij de jaarlijkse verlenging van uw pakket. Op die manier blijft uw verzekeringspakketactueel.

Als u uw gegevens niet controleert en wijzigingen niet aan ons doorgeeft, dan verlengen we uw pakket o.b.v. de bij ons bekende gegevens. Ook als deze niet meer geheel aansluiten op de situatie van uw bedrijf. Het kan zijn datuw bedrijfsactiviteiten of verzekerde bedragen dan niet volledig verzekerd zijn. In de Algemene Voorwaarden, paragraaf 8.1 en 8.2, leggen wij u uit wat uw verantwoordelijkheden zijn voor het doorgeven van bepaalde wijzigingen.

U kunt uw verzekeringen 24 uur per dag inzien en updaten in een persoonlijke, beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat niemand onterecht uw persoonsgegevens kan zien of uw identiteit en (persoons)gegevens kan gebruiken

Rechtsbovenaan op unive.nl ziet u de button Mijn Univé. Als uhier op klikt krijgt u drie keuzes, u kiest dan voor Mijn Univé Zakelijk. Als u ingelogd bent ziet u de optie Check uw polisgegevens. Wanneer u hierop klikt komt u in de juiste schermen om uw gegevens te updaten.

De link in de mail is veilig. Door op de link te klikken komt u op de inlogpagina van Mijn Univé. Hier kunt u zich met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord inloggen in de beveiligde omgeving Mijn Univé Zakelijk.

Circa twee weken voor de verlengingsdatum van uw verzekeringspakket krijgt u uw nieuwe verzekeringsoverzicht toegestuurd. Hierop ziet u uw nieuwe premie. Wijkt de premie sterk af van het vorige jaar, dan nemen wij eerst telefonisch contact met u op.

Wij nemen in eerste instantie telefonisch contact met u op. Kunnen wij u niet bereiken? Dan sturen wij u een e-mail met het verzoek contact met ons op te nemen.

Wanneer u terug gaat naar het vorige scherm worden uw gegevens niet opgeslagen. Om deze reden is er geen mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige pagina. Heeft u gegevens foutief ingevuld? Laat het dan aan ons weten, wij kunnen uw gegevens alsnog aanpassen.

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.

U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.

De gegevens die u heeft ingevuld moeten eerst beoordeeld worden. Een adviseur neemt contact met u op.

U kunt tussendoor stoppen en op een later moment weer verder gaan. U logt dan opnieuw in via Mijn Univé Zakelijk en kiest dan weer voorCheck uw polisgegevens.

Bij het aanmaken van uw Mijn Univé Zakelijk account heeft u zelf een wachtwoord gekozen. Weet u deze niet meer? Kies dan voor Wachtwoord vergeten?, hiermee vraagt u een nieuw wachtwoord aan.

Op www.unive.nl kunt u zich via "Mijn Univé" inloggen op uw Mijn Univé Zakelijk omgeving met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Wij vragen u om uw gegevens binnen drie weken te controleren en waar nodig aan te vullen.

Voor de beantwoording van de vragen kunt u altijd contact opnemen met uw adviseur. Uw accountant of boekhouder kan u eventueel helpen bijvoorbeeld met uw omzet gegevens.

Wat doen we als u de bedrijfsgegevens met ons heeft gedeeld?

Wij vragen enkel de bij ons bekende gegevens te controleren en deze zo nodig te wijzigen.

Gegevens die jaarlijks kunnen veranderen en invloed hebben op de risico’s van jouw bedrijf.

Eens per 3 jaar vragen we je op deze manier je gegevens te controleren.

Bepaalde gegevens van je bedrijf kunnen regelmatig veranderen. Deze gegevens beïnvloeden het risico dat je bedrijf loopt. Met actuele gegevens blijft je verzekeringspakket zo goed mogelijk aansluiten bij jouw situatie en behoeften.

Het kan zijn dat je niet al je verzekeringen hoeft te controleren. Sommige verzekeringen zijn gebaseerd op gegevens die jaarlijks kunnen veranderen, en die is het belangrijk om te controleren. Voor andere verzekeringen is dat niet nodig. Die hoef je niet te controleren.

De risico's die u verzekerd heeft bij ons zijn weer goed en volledig verzekerd. Mocht u nieuwe risico's willen verzekeren dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Wij noemen uw verzekerd bedrag voor de Bedrijfsschadeverzekering het jaarbelang.Wanneer u uw verzekerd jaarbelang heeft gecontroleerd en waar nodig heeft gewijzigd, krijgt u van ons een over-en onderdekking van 30% op het verzekerde jaarbelang.

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u er niet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen te snel verwerken bij het verlengen van uw pakket. Uiteraard kan uw adviseur u wel helpen als u vragen heeft over de controle.

Als u wijzigingen heeft doorgegeven, dan voeren wij deze bij het verlengen van uw pakket automatisch door. De wijzigingen kunnen gevolgen hebben op de premie die u betaalt. Bij ingrijpende wijzigingen, zoals een grote premiestijging, neemt een adviseur contact met u op om uw situatie te bespreken.

We vragen alleen gegevens op welke regelmatig kunnen wijzigen en welke van invloed zijn op het risico dat uw bedrijf loopt.

Het controleren van uw gegevens kan alleen digitaal. Doordat het digitaal is kunt u het doen op een tijdstip dat het u uitkomt. Op deze wijze lukt het ons uw wijzigingen snel te verwerken bij het verlengen van uw pakket. Komt u erniet uit, dan is het natuurlijk altijd mogelijk een afspraak te maken met uw adviseur.

U kunt uw adviseur altijd benaderen voor vragen over uw verzekeringen en uw situatie. Ook voor hulp met de beantwoording van de vragen die we u stellen kunt u terecht bij uw adviseur.

Het gaat alleen om zakelijke gegevens. Uw particuliere zaken kunt u buiten beschouwing laten bij de controle.

Indien u wijzigingen heeft doorgegeven, dan worden deze bij het verlengen van uw pakket automatisch doorgevoerd. Als wij nog vragen hebben naar aanleiding van uw antwoorden dan neemt de adviseur contact met u op.

Wij vinden het belangrijk dat u goed verzekerd bent. Daarom is het belangrijk dat wij de meest actuele gegevens van uw bedrijf hebben. Wanneer deze gegevens verouderd zijn kunnen wij u niet garanderen dat u bij schade goed verzekerd bent.In onze Algemene Voorwaarden vragen wij u om wijzigingen in uw gegevens binnen twee maanden, maar het liefst zo snel mogelijk, aan ons door te geven.

Alleen wanneer uit uw controle blijkt dat er gegevens gewijzigd zijn. Deze wijzigingen verwerken wij bij de jaarlijkse verlenging van uw pakket. Op die manier blijft uw verzekeringspakketactueel.

Als u uw gegevens niet controleert en wijzigingen niet aan ons doorgeeft, dan verlengen we uw pakket o.b.v. de bij ons bekende gegevens. Ook als deze niet meer geheel aansluiten op de situatie van uw bedrijf. Het kan zijn datuw bedrijfsactiviteiten of verzekerde bedragen dan niet volledig verzekerd zijn. In de Algemene Voorwaarden, paragraaf 8.1 en 8.2, leggen wij u uit wat uw verantwoordelijkheden zijn voor het doorgeven van bepaalde wijzigingen.

U kunt uw verzekeringen 24 uur per dag inzien en updaten in een persoonlijke, beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat niemand onterecht uw persoonsgegevens kan zien of uw identiteit en (persoons)gegevens kan gebruiken

Rechtsbovenaan op unive.nl ziet u de button Mijn Univé. Als uhier op klikt krijgt u drie keuzes, u kiest dan voor Mijn Univé Zakelijk. Als u ingelogd bent ziet u de optie Check uw polisgegevens. Wanneer u hierop klikt komt u in de juiste schermen om uw gegevens te updaten.

De link in de mail is veilig. Door op de link te klikken komt u op de inlogpagina van Mijn Univé. Hier kunt u zich met uw eigen gebruikersnaam en wachtwoord inloggen in de beveiligde omgeving Mijn Univé Zakelijk.

Circa twee weken voor de verlengingsdatum van uw verzekeringspakket krijgt u uw nieuwe verzekeringsoverzicht toegestuurd. Hierop ziet u uw nieuwe premie. Wijkt de premie sterk af van het vorige jaar, dan nemen wij eerst telefonisch contact met u op.

Wij nemen in eerste instantie telefonisch contact met u op. Kunnen wij u niet bereiken? Dan sturen wij u een e-mail met het verzoek contact met ons op te nemen.

Wanneer u terug gaat naar het vorige scherm worden uw gegevens niet opgeslagen. Om deze reden is er geen mogelijkheid om terug te gaan naar de vorige pagina. Heeft u gegevens foutief ingevuld? Laat het dan aan ons weten, wij kunnen uw gegevens alsnog aanpassen.

Uw gebruikersnaam is uw e-mailadres.

U hoeft alleen de gegevens te controleren die van invloed zijn op de risico's die uw bedrijf loopt. Wilt u andere wijzigingen doorgeven, dan kan dat door in Mijn Univé Zakelijk in te loggen. U kunt hier de verzekering selecteren waarop u een wijziging wiltaanbrengen, kies dan voor ''verzekering wijzigen''. U kunt uiteraard ook contact opnemen met uw adviseur.

De gegevens die u heeft ingevuld moeten eerst beoordeeld worden. Een adviseur neemt contact met u op.

U kunt tussendoor stoppen en op een later moment weer verder gaan. U logt dan opnieuw in via Mijn Univé Zakelijk en kiest dan weer voorCheck uw polisgegevens.

Bij het aanmaken van uw Mijn Univé Zakelijk account heeft u zelf een wachtwoord gekozen. Weet u deze niet meer? Kies dan voor Wachtwoord vergeten?, hiermee vraagt u een nieuw wachtwoord aan.

Op www.unive.nl kunt u zich via "Mijn Univé" inloggen op uw Mijn Univé Zakelijk omgeving met uw gebruikersnaam en wachtwoord.

Wij vragen u om uw gegevens binnen drie weken te controleren en waar nodig aan te vullen.

Voor de beantwoording van de vragen kunt u altijd contact opnemen met uw adviseur. Uw accountant of boekhouder kan u eventueel helpen bijvoorbeeld met uw omzet gegevens.