Ga naar inhoud

Wat gebeurt er als ik mijn reis moet annuleren?

Moet je je reis vooraf annuleren? Dan doorloop je de volgende stappen: 

  1. Annuleer je reis bij de reisorganisatie. 

  2. Meld je annulering bij Univé. Dit kan door in te loggen via Mijn Univé.

Je reis tussentijds afbreken 

Als je op reis bent en je moet je reis eerder afbreken, doorloop dan de volgende stappen: 

  1. Bel altijd eerst de Univé Alarmcentrale: +31 592 348 112. Wij staan 24/7 voor je klaar. 

  2. Bewaar nota's van eventuele extra kosten die je moet maken. Deze kun je declareren.

  3. Als je weer thuis bent, meld je afgebroken reis via Mijn Univé.

Heb je je annulering of afgebroken vakantie bij ons gemeld? Dan nemen wij deze in behandeling. Binnen tien werkdagen krijg je van ons een reactie. Vergoeden wij de schade, dan keren we binnen vijf werkdagen uit. 

Wil je meer weten over de reactie die je van Univé kunt verwachten? Lees dan hier meer over de reactie van Univé na schade.

Heb je antwoord op je vraag gekregen?