Ik heb een schade ingediend. Welke reactie kan ik van Univé verwachten?
Heb je een schademelding gedaan omdat je je reis moet annuleren of afbreken? Dan ontvang je binnen tien dagen reactie van ons.
Dit kan één van de volgende reacties zijn:
We bevestigen dat de door jou ingediende schade vergoed wordt. Uiteraard vertellen we je direct welke vergoeding je van ons krijgt. D schadevergoeding maken we binnen vijf werkdagen naar je over.
Ben je niet verzekerd voor de schade die je hebt ingediend? In onze reactie vertellen we je waarom we deze schade niet vergoeden.
Als wij inhoudelijke vragen hebben over je schademelding, dan nemen we telefonisch contact met je op om dit te bespreken. Ook informeren we je meteen over het vervolg van je melding.
Soms hebben wij aanvullende informatie nodig. In dat geval vragen we je om dit op te sturen. Denk hierbij aan nota's of andere bewijsstukken.
Klik hier voor meer informatie over de annuleringsverzekering en schade melden.