Ga naar inhoud

Ik heb een schade ingediend. Welke reactie kan ik van Univé verwachten?

Heb je je reis moeten annuleren of vroegtijdig moeten afbreken en heb je dit bij ons gemeld? Dan krijg je binnen tien dagen een reactie. Dit kan één van de volgende reacties zijn: 

  1. We bevestigen dat de door jou ingediende schade vergoed wordt. Uiteraard vertellen we je direct welke vergoeding je van ons krijgt. We maken dit vervolgens binnen vijf werkdagen naar je over

  1. Ben je niet verzekerd voor de schade die je hebt ingediend? In onze reactie vertellen we je waarom we deze schade niet vergoeden. 

  1. Als wij inhoudelijke vragen hebben over je schademelding, dan nemen we telefonisch contact met je op om dit te bespreken. Ook informeren we je meteen over het vervolg van je melding. 

  1. Soms hebben wij aanvullende informatie nodig. In dat geval vragen we je om dit op te sturen. Denk hierbij aan nota's of andere bewijsstukken. 

Meer weten? Lees meer over de annuleringsverzekering en schade melden

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?