Ga naar inhoud

De App registreert mijn rit niet juist, wat kan ik doen?

Indien de app daarna nog steeds niet werkt, kunt u het beste Veilig op Weg opnieuw activeren. Kies tijdens het activeren voor ‘altijd toestemming geven tot de locatie’. Dit kunt u eventueel aanpassen via de instellingen van uw telefoon. Uw eerdere ritten blijven zichtbaar in de app. 

Rit niet juist geregistreerd 
Als uw telefoon niet goed is ingesteld, krijgt u direct een melding bij openen van uw app. Daarnaast kan het zijn dat als u in de file staat of lang stilstaat, de app dit registreert als meerdere afzonderlijke ritten. Wanneer uw ritten niet direct zichtbaar zijn de app, kan dit onder andere liggen aan: 

  • Het merk van de telefoon. 

  • Kwaliteit van de sensoren. 

  • Kwaliteit van het mobiele netwerk. 

  • Vertraging in de app. 

Als het toestel een goede wifi of 4G verbinding heeft worden de gegevens alsnog verzonden naar de app. Registreert de app nog steeds geen ritten? Neem dan contact met ons op.   

Heeft u antwoord op uw vraag gekregen?