-
Hoe lang is mijn 5-cijferige pincode geldig?
-
Een pincode is na inloggen 3 maanden geldig. Maar let op: Als u 3 maanden lang niet met uw pincode inlogt, komt deze te vervallen. Dan moet u opnieuw een pincode instellen.
-
Ik ben mijn 5-cijferige pincode vergeten. Wat nu?
-
In het scherm waarmee u kunt inloggen met uw pincode vindt u de link 'Ik weet mijn pincode niet'. Na een klik daarop kunt u als alternatief kiezen voor inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Na een klik op 'Ga door' kunt u daadwerkelijk inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord en aansluitend een 5-cijferige pincode instellen.
-
Ik heb een 5-cijferige pincode ingesteld, maar op mijn andere telefoon moet ik alsnog inloggen met e-mailadres en wachtwoord. Hoe kan dit?
-
Elke pincode is gekoppeld aan één specifieke telefoon. Gebruikt u meerdere toestellen, dan moet u voor elke telefoon een eigen 5-cijferige pincode instellen. Dit mag natuurlijke dezelfde pincode zijn, maar dat hoeft niet.
-
Ik krijg een melding in de App Store of de Play Store dat mijn apparaat niet compatible is. Kan ik de app wel installeren?
-
Nee, de app kan niet op alle Android- en iOS-apparaten worden geïnstalleerd. Voor Android is minimaal versie 5.0 nodig. Voor iOS is dit minimaal versie 11.0.
-
Ik krijg na het inloggen een foutmelding. Wat nu?
-
Een foutmeldingsscherm kan wijzen op een tijdelijke verstoring in de systemen van Univé. Probeert u het op een later moment nog eens. Blijft het foutmeldingsscherm verschijnen na het inloggen, neemt u dan contact op met de Klantenservice.
-
Kan ik in de app inloggen met gezichtsherkenning (Face ID)?
-
Ja, u kunt in de app inloggen met gezichtsherkenning (Face ID) als uw apparaat dat toestaat. U kunt dit instellen nadat u met uw e-mailadres en wachtwoord bent ingelogd.
-
Kan ik in de app inloggen met mijn vingerafdruk (Touch ID)?
-
Ja, u kunt inloggen met uw vingerafdruk (Touch ID). Dit kunt u instellen nadat u met uw e-mailadres en wachtwoord bent ingelogd.
-
Mijn vraag staat hier niet tussen. Wat nu?
-
Heeft u een vraag die hier niet tussen staat? Neemt u dan contact op met onze Klantenservice. Wij zijn bereikbaar per telefoon, WhatsApp, Facebook en Twitter.
-
Na het inloggen moet ik als toegangscode een 5-cijferige pincode invoeren. Hoe kom ik aan die code?
-
De pincode/toegangscode kiest u zelf en is bedoeld om voortaan snel mee te kunnen inloggen. U bepaalt zelf de 5 cijfers van uw code. Daarbij mag eenzelfde cijfer maximaal 2 keer voorkomen.
-
Waar kan ik de app downloaden?
-
U kunt de app downloaden via de App Store en via de Play Store.
-
Werkt de app op mijn tablet of iPad?
-
Nee, de app is niet ontwikkeld om goed te werken op een tablet of iPad. Het is mogelijk dat de app wel opent, maar het scherm is niet geschikt gemaakt voor weergave op een tablet of iPad. De kans bestaat dan dat u bepaalde onderdelen op de verkeerde plaats in het scherm ziet.
-
Werkt de app op mijn Windows-telefoon?
-
Nee, op een Windows-telefoon werkt de app niet.