Ga naar inhoud

Veelgestelde vragen over Voordeel van Samen

Wilt u iets weten over Voordeel van Samen? Bekijk op deze pagina alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een e-mail naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen reactie.  

Op www.unive.nl/mijnunive kiest u voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kunt u kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken. 

  1. Identificeren met iDIN
    U verifieert zich eenvoudig via uw eigen bank. Uw gegevens zijn hierdoor direct bij ons bekend en worden alvast voor u ingevuld. U hoeft alleen nog een wachtwoord aan te maken. Daarna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. 
  2. Identificeren zonder iDIN
    Vul zelf uw persoonlijke gegevens in en maak een wachtwoord aan. U ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om uw account te activeren. Hierna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. 

Voordeel van Samen is een loyaliteitsprogramma voor Univéleden. Het is een community voor iedereen waarvan u alle relevante en persoonlijke content tot uw beschikking heeft. Voordeel van Samen biedt u een persoonlijke beleving en beloning. Met Voordeel van Samen kunt u:   

  • Samen unieke momenten beleven en mogelijk maken. 
  • Profiteren van voordeel- en winacties en voorrang krijgen bij (sponsored) events. 
  • Profiteren van persoonlijke en relevante content. Univé is er wanneer u ons nodig heeft. 

Ja, iedereen met een Univé verzekering is Univé lid en kan door middel van een Mijn Univé-account actief deelnemen aan Voordeel van Samen.

Iedereen heeft automatisch toegang tot Voordeel van Samen. Wilt u geen gebruik maken van Voordeel van Samen, dan hoeft dit niet. Univé gebruikt gegevens dan niet voor commerciële doeleneinden. Ook worden uw gegevens niet opgeslagen.

Onderaan de e-mails van Voordeel van Samen staat een afmeldlink. Hierop kunt u klikken om u af te melden voor de e-mails over Voordeel van Samen. 

Voordeel- en winacties

Deze wordt per e-mail verzonden naar het door u opgegeven e-mailadres. Het kan zijn dat de e-mail in uw spambox terechtkomt. 

U hoeft niets te betalen voor onze voordeelvouchers en beslist zelf om de voucher wel of niet te gebruiken. Het is daarom niet nodig de bestelling te annuleren. 

Ga naar Mijn Univé en klik op 'Voordeel van Samen' en vervolgens op 'Voordeel van Samen voorkeuren'. Onder uw voorkeuren kunt u uw bestellingen terugvinden en downloaden.

Univé heeft een samenwerking met partners voor de voordeel- en winacties. Op de voucher staan de contactgegevens van de partner bij wie u heeft besteld. U kunt zelf contact met de partner opnemen als er iets misgaat met uw bestelling. Onze partner helpt u verder.

Op de voucher staan de contactgegevens van de partner bij wie u heeft besteld. Deze kan u vertellen wat u kunt doen als u de bestelling wilt annuleren, inruilen of retourneren.

Univé heeft een samenwerking met partners voor de voordeel- en winacties. Op de voucher staan de contactgegevens van de partner bij wie u heeft besteld. Deze kan u vertellen wat je kunt doen als je de bestelling wil annuleren, inruilen of retourneren. 

U wordt binnen 10 werkdagen op de hoogte gebracht. U ontvangt alleen bericht als u gewonnen heeft.

Voorkeuren en interesses

Uw voorkeuren en interesses worden door ons gebruikt om gepersonaliseerde informatie aan u te tonen. Uw persoonlijke gegevens worden niet met derden gedeeld. Wij hanteren hierbij de AVG-richtlijnen. Bekijk ook onze pagina over privacy.

Univé heeft beveiliging hoog in het vaandel staan. Bij het versturen van persoonlijke gegevens van uw computer naar de Univé website en andersom maakt Univé gebruik van het zogenoemde SSL-protocol. Hiermee is de lijn tussen uw computer en de Univé website goed beveiligd. Het is voor derden nagenoeg onmogelijk om uw gegevens te onderscheppen.  

U kunt zelf ook bijdragen aan de beveiliging van uw gegevens. Maak een sterk wachtwoord aan voor uw Mijn Univé account en kies geen voor de hand liggende combinaties, zoals uw eigen naam of geboortedatum. Vertel uw wachtwoord niet aan anderen en vergeet niet om uw browservenster te sluiten en u af te melden zodra u klaar bent op de Univé website.​ 

Samen Goed Doen

De challenge die de meeste stemmen krijgt, ontvangt € 1.000. De tweede plek ontvangt € 750 en de derde plek krijgt € 250. 

Stuur alstublieft per e-mail een melding naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.

Supporter van Sport

Dit kan door een e-mail te sturen naar info@univesupportervansport.nl.

Mijn Univé

Op www.unive.nl/mijnunive kiest u voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kunt u kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken. 

  1. Identificeren met iDIN
    U verifieert zich eenvoudig via uw eigen bank. Uw gegevens zijn hierdoor direct bij ons bekend en worden alvast voor u ingevuld. U hoeft alleen nog een wachtwoord aan te maken. Daarna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. 
  2. Identificeren zonder iDIN
    Vul zelf uw persoonlijke gegevens in en maak een wachtwoord aan. U ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om uw account te activeren. Hierna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. 

Klik in het inlogscherm op de link ‘Uw wachtwoord vergeten?’. U kunt vervolgens op een nieuw scherm uw e-mailadres invullen. Kort daarna ontvangt u op dat e-mailadres een mailtje. In dit mailtje staat een link waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen. 

U kunt alleen een Mijn Univé account aanmaken als er Univé verzekeringen op uw naam staan. Dat betekent dat u de hoofdverzekerde bent. Uw partner of kind(eren) kunnen geen eigen Mijn Univé-account aanvragen. Tenzij uw gezinsleden zelf andere verzekeringen op hun eigen naam hebben staan bij Univé. Dan kan dat wel.

Overig

Stuur een e-mail naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.