Veelgestelde vragen over Voordeel van Samen
Wilt u iets weten over Voordeel van Samen? Bekijk op deze pagina alle veelgestelde vragen. Staat uw vraag hier niet tussen? Stuur dan een e-mail naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen reactie.
Op www.unive.nl/mijnunive kiest u voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kunt u kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken.
- Identificeren met iDIN
U verifieert zich eenvoudig via uw eigen bank. Uw gegevens zijn hierdoor direct bij ons bekend en worden alvast voor u ingevuld. U hoeft alleen nog een wachtwoord aan te maken. Daarna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. - Identificeren zonder iDIN
Vul zelf uw persoonlijke gegevens in en maak een wachtwoord aan. U ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om uw account te activeren. Hierna heeft u direct toegang tot Mijn Univé.
- Identificeren met iDIN
Voordeel van Samen is een loyaliteitsprogramma voor Univéleden. Het is een community voor iedereen waarvan u alle relevante en persoonlijke content tot uw beschikking heeft. Voordeel van Samen biedt u een persoonlijke beleving en beloning. Met Voordeel van Samen kunt u:
- Samen unieke momenten beleven en mogelijk maken.
- Profiteren van voordeel- en winacties en voorrang krijgen bij (sponsored) events.
- Profiteren van persoonlijke en relevante content. Univé is er wanneer u ons nodig heeft.
Voordeel- en winacties
Voorkeuren en interesses
Uw voorkeuren en interesses worden door ons gebruikt om gepersonaliseerde informatie aan u te tonen. Uw persoonlijke gegevens worden niet met derden gedeeld. Wij hanteren hierbij de AVG-richtlijnen. Bekijk ook onze pagina over privacy.
Univé heeft beveiliging hoog in het vaandel staan. Bij het versturen van persoonlijke gegevens van uw computer naar de Univé website en andersom maakt Univé gebruik van het zogenoemde SSL-protocol. Hiermee is de lijn tussen uw computer en de Univé website goed beveiligd. Het is voor derden nagenoeg onmogelijk om uw gegevens te onderscheppen.
U kunt zelf ook bijdragen aan de beveiliging van uw gegevens. Maak een sterk wachtwoord aan voor uw Mijn Univé account en kies geen voor de hand liggende combinaties, zoals uw eigen naam of geboortedatum. Vertel uw wachtwoord niet aan anderen en vergeet niet om uw browservenster te sluiten en u af te melden zodra u klaar bent op de Univé website.
Samen Goed Doen
Stuur alstublieft per e-mail een melding naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.
Supporter van Sport
Dit kan door een e-mail te sturen naar info@univesupportervansport.nl.
Mijn Univé
Op www.unive.nl/mijnunive kiest u voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kunt u kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken.
- Identificeren met iDIN
U verifieert zich eenvoudig via uw eigen bank. Uw gegevens zijn hierdoor direct bij ons bekend en worden alvast voor u ingevuld. U hoeft alleen nog een wachtwoord aan te maken. Daarna heeft u direct toegang tot Mijn Univé. - Identificeren zonder iDIN
Vul zelf uw persoonlijke gegevens in en maak een wachtwoord aan. U ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om uw account te activeren. Hierna heeft u direct toegang tot Mijn Univé.
- Identificeren met iDIN
Klik in het inlogscherm op de link ‘Uw wachtwoord vergeten?’. U kunt vervolgens op een nieuw scherm uw e-mailadres invullen. Kort daarna ontvangt u op dat e-mailadres een mailtje. In dit mailtje staat een link waarmee u uw wachtwoord kunt wijzigen.
U kunt alleen een Mijn Univé account aanmaken als er Univé verzekeringen op uw naam staan. Dat betekent dat u de hoofdverzekerde bent. Uw partner of kind(eren) kunnen geen eigen Mijn Univé-account aanvragen. Tenzij uw gezinsleden zelf andere verzekeringen op hun eigen naam hebben staan bij Univé. Dan kan dat wel.
Overig
Stuur een e-mail naar voordeelvansamen@unive.nl. U ontvangt binnen 2 werkdagen een reactie.