Ga naar inhoud

Veilig Wonen

  • Voorkom schade door brand, lekkage en inbraak
  • Al vanaf € 4,95 per maand
  • Tijdelijk met een cashback tot € 200

Kies uw pakket

Welke woondienst kiest u?

Veilig Wonen is een handig abonnement waarbij u zelf de woondiensten kiest die u thuis nodig heeft. Van alarm tot cv-ketel onderhoud en van schoorsteenvegen tot een schone dakgoot. Zo bent u verzekerd van professionele service voor een laag bedrag per maand.

€ 50 cashback

Cv-ketel onderhoud

Elke 2 jaar onderhoud aan uw cv-ketel en altijd hulp bij storingen. Zo blijft het lekker warm in huis en voorkomt u gevaarlijke situaties.

  • Vanaf € 7,15 per maand

Nu aanvragen

Meer informatie

€ 50 cashback

Schoorsteenvegen

Bij veel woningbranden is vuil in de schoorsteen de oorzaak. Onze schoorsteenveger controleert en veegt uw schoorsteen elk jaar.

  • Vanaf € 5,50 per maand

Nu aanvragen

Meer informatie

€ 50 cashback

Dakgoot schoonmaken

Het is belangrijk om de dakgoot regelmatig schoon te maken. Nu hoeft u nooit meer zelf de ladder op. Er komt elk jaar een specialist bij u langs.

  • Vanaf € 4,95 per maand

Nu aanvragen

Meer informatie

€ 50 cashback

Alarm in huis

U bent 24 uur per dag aangesloten op de virtuele alarmcentrale. Bij een alarm krijgen u en uw contactpersonen direct bericht.

  • Vanaf € 14,95 per maand

Let op: deze dienst is alleen beschikbaar voor leden met een Univé-woonverzekering.

Nu aanvragen

Meer informatie

Zo werkt de cashback-actie

Hoe meer diensten u afsluit, hoe hoger de cashback.

  • 1

    Kies uw pakket

    Stel uw pakket snel en simpel online samen.

  • 2

    Uw cashback wordt verwerkt

    Hier hoeft u verder niets voor te doen.

  • 3

    Welkom bij Veilig Wonen!

    Er wordt een afspraak gemaakt en/of apparatuur opgestuurd.

  • 4

    Ontvang de cashback

    We storten het bedrag op uw rekening.

Vakmensen aan huis

Voorkom schade en storingen

Al vanaf € 4,95 per maand

Waarom Veilig Wonen van Univé?

U kent Univé van onze verzekeringen. Dus waarom een abonnement als Veilig Wonen? Dat is eigenlijk heel logisch. Samen met onze leden willen we risico’s voorkomen, gevolgen beperken en pas als dat echt nodig is: verzekeren. Met Veilig Wonen voorkomen en beperken we samen allerlei risico's in en rond uw huis:

  • Lekkage
  • Waterschade
  • Cv-storingen
  • Brand
  • Inbraak
  • Koolmonoxidevergiftiging

Stel zelf uw abonnement samen

U kunt Veilig Wonen ook afsluiten als u geen verzekeringen bij Univé heeft.

Zo werkt Veilig Wonen

1. Stel uw abonnement samen

Elk huis is anders. Daarom kiest u bij Veilig Wonen zelf welke diensten u nodig heeft. Stel online uw abonnement samen en u ziet direct wat u maandelijks betaalt. Snel en simpel, zonder onverwachte kosten.

2. Maak een afspraak

Kiest u voor onderhoudsdiensten? Dan neemt de specialist contact met u op voor een afspraak. Heeft u een Alarm in huis gekozen? Dan ontvangt u binnen twee weken het alarmsysteem in huis.

3. Zet de koffie klaar

Op de afgesproken momenten komt de specialist bij u langs voor het geplande onderhoud. Is er tussentijds een cv-storing? Dit kunt u direct telefonisch melden via 0592-348911 of via de Univé App.

Veelgestelde vragen over Veilig Wonen

Precies weten wat de verschillende diensten en het abonnement inhouden? Het antwoord op uw vraag vindt u bij de veelgestelde vragen hieronder.

U sluit een abonnement af met een minimale looptijd van 1 jaar. Na dit jaar is het abonnement maandelijks opzegbaar.

U kunt uw huidige abonnement bij een andere dienstverlener (bv. uw huidige installateur of schoorsteenveger) per brief, e-mail of telefonisch stopzetten.

Na het afsluiten van het abonnement wordt er contact met u opgenomen voor een afspraak. Bij cv-ketel onderhoud is de eerste inspectie binnen een paar weken. Schoorsteenvegen wordt meestal in de zomer gedaan, het reinigen van uw dakgoot vaak in de herfst.

Veilig Wonen met Univé heeft een looptijd van een jaar en is daarna maandelijks opzegbaar. Gaat u binnen die termijn verhuizen? Dan kan de nieuwe bewoner uw abonnement overnemen. Natuurlijk kunt u voor uw nieuwe huis weer een nieuw Veilig Wonen-abonnement afsluiten. Ook daarvoor kunt u mailen naar veiligwonen@unive.nl.

Nee, de diensten zijn niet op afroep. U wordt gebeld voor het maken van een afspraak.

Meer veelgestelde vragen

Meer lezen over uw veiligheid in huis

Documenten en voorwaarden bij Veilig Wonen

Wilt u precies weten wat u kunt verwachten van de woondiensten bij Veilig Wonen? Lees dan de voorwaarden van het abonnement.