Veelgestelde vragen over het regelen van je verzekeringen in Mijn Univé
Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of rekeningnummer? Dat kan in Mijn Univé onder het kopje ‘Gegevens’. Wil je een verzekering wijzigen? Klik dan op ‘Pakketoverzicht’ en selecteer de verzekering die je wilt wijzigen.
Klik op het dashboard in Mijn Univé op de link ‘Schade melden’ en kies vervolgens de verzekering waarvoor je schade wilt melden.
In de video hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je online schade kan melden in Mijn Univé of de Univé App.
Je facturen en nota’s van Univé vind je onder het kopje 'Postvak' links in je menu. Daarna wordt je doorgestuurd naar je postvak. Rechts boven in de hoek staat 'nota downloaden'. Als je hierop klikt word je factuur automatisch gedownload. Heb je nog geen Mijn Univé account?
Klik hier om een Mijn Univé account aan te maken
Klik hier om de Univé App te downloaden
In Mijn Univé en Mijn Univé Zorg kun je op een veilige manier online je verzekeringen bekijken. Tot Mijn Univé Zorg heb je alleen toegang als je een Univé Zorgverzekering hebt. Hier log je in met DigiD en kun je bijvoorbeeld declaraties indienen. Klik hier voor meer informatie over de Univé Zorgverzekering.
In Mijn Univé vind je alle andere verzekeringen van Univé. Hier log je in met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je kunt hier bijvoorbeeld je verzekeringen wijzigen en schade melden.
Klik hier om naar Mijn Univé te gaan.
Jouw Univé-verzekering opzeggen gaat snel en eenvoudig online via Mijn Univé of de Univé app. Hier staat meer informatie over het opzeggen van jouw verzekering.