Ga naar inhoud

Veelgestelde vragen over het regelen van je verzekeringen in Mijn Univé

Als je een foutmelding krijgt, dan heeft het systeem een tijdelijke storing. Probeer het later nog een keer.

Is de foutmelding na een paar minuten nog niet weg? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of rekeningnummer? Dat kan in Mijn Univé onder het kopje ‘Gegevens’. Wil je een verzekering wijzigen? Klik dan op ‘Pakketoverzicht’ en selecteer de verzekering die je wilt wijzigen.

Wijziging doorgeven in Mijn Univé

Klik op het dashboard in Mijn Univé op de link ‘Schade melden’ en kies vervolgens de verzekering waarvoor je schade wilt melden.

Schade melden in Mijn Univé

In de video hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je online schade kan melden in Mijn Univé of de Univé App.

Wijzigingen van bijvoorbeeld je e-mailadres of telefoonnummer verwerken we direct en zijn meteen zichtbaar. Wijzig je je adres of een verzekering? Dan moet het systeem deze eerst verwerken, binnen 5 dagen zijn deze wijzigingen zichtbaar.

Je facturen en nota’s van Univé vind je onder het kopje 'Postvak' links in je menu. Daarna wordt je doorgestuurd naar je postvak. Rechts boven in de hoek staat 'nota downloaden'. Als je hierop klikt word je factuur automatisch gedownload. Heb je nog geen Mijn Univé account?

Klik hier om een Mijn Univé account aan te maken

Klik hier om de Univé App te downloaden

In Mijn Univé en Mijn Univé Zorg kun je op een veilige manier online je verzekeringen bekijken. Tot Mijn Univé Zorg heb je alleen toegang als je een Univé Zorgverzekering hebt. Hier log je in met DigiD en kun je bijvoorbeeld declaraties indienen. Klik hier voor meer informatie over de Univé Zorgverzekering

In Mijn Univé vind je alle andere verzekeringen van Univé. Hier log je in met je e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je kunt hier bijvoorbeeld je verzekeringen wijzigen en schade melden.

Klik hier om naar Mijn Univé te gaan.

Mijn Univé is een persoonlijke, beschermde omgeving waar je 24 uur per dag je Univé-verzekeringen kunt inzien en wijzigen. Ook kun je schades melden of bijvoorbeeld een verhuizing of wijziging in je gezinssamenstelling doorgeven.

Jouw Univé-verzekering opzeggen gaat snel en eenvoudig online via Mijn Univé of de Univé app. Hier staat meer informatie over het opzeggen van jouw verzekering.

Verzekering opzeggen in Mijn Univé