Ga naar inhoud

Ontdek Mijn Univé

Op elk moment en waar je ook bent, snel en eenvoudig toegang tot al jouw verzekeringszaken.

Account aanmaken

Je verzekeraar altijd bij de hand!

Binnen jouw beveiligde, persoonlijke Mijn-omgeving heb je altijd en overal toegang tot al jouw verzekeringszaken. Zo kun je hier eenvoudig je persoonlijke gegevens inzien of wijzigen, nieuwe polissen afsluiten of bestaande aanpassen en wanneer nodig, claims indienen.

Naar jouw persoonlijke Mijn-omgeving

Ontdek wat je kunt doen met Mijn Univé

Met Mijn Univé regel je jouw verzekeringen eenvoudig online. Snel, veilig en wanneer het jou uitkomt. In deze video laten we zien wat er allemaal mogelijk is in Mijn Univé.

Voice-over: Mijn Univé: Jouw verzekeringen altijd bij de hand. Je verzekeringen regelen: Dat doe je gemakkelijk online. Snel, veilig en wanneer het jou uitkomt. 

[Beeld: Logo van Univé verschijnt in beeld. Een vrouw zit thuis aan tafel. Er staat een laptop open op tafel. Daarna zie je de vrouw op het strand. Ze pakt haar telefoon om Mijn Univé te openen en in te loggen.]

Voice-over: In Mijn Univé bekijk of wijzig je jouw verzekeringen… 
download je de groene kaart… of pas je eenvoudig je persoonlijke gegevens aan. 

[Beeld: De overzichtspagina van Mijn Univé is te zien op de laptop. De autoverzekering wordt gewijzigd en er wordt een groene kaart gedownload.]

Voice-over: Ga je verhuizen? Of heb je een nieuw telefoonnummer? Dit pas je in enkele minuten aan. Zó geregeld.

[Beeld: Een verhuizing wordt online doorgegeven]

Voice-over: Heb je schade? Je kunt dit online al in een paar stappen bij ons melden. En daarna volg je eenvoudig de status van je melding. 

[Beeld: Thuis breekt er een vaas op de grond. De vrouw maakt een foto met haar telefoon en logt vervolgens in op Mijn Univé. Gegevens worden ingevuld en de foto wordt geupload. Op de telefoon zien we de status veranderen.]

Voice-over: Thuis op de bank, op je werk of tussen twee afspraken door. Altijd binnen handbereik. Log nu in op Mijn Univé en ontdek het gemak zelf.

[Beeld: We zien drie personen op verschillende plekken staan. Op iedere plek heb je toegang tot Mijn Univé. De personen steken hun duim op.]

Voice-over: Mijn Univé. Jouw verzekeringen altijd bij de hand.

[Beeld: Alleen de vrouw is in beeld. Ze stopt de telefoon weg en steekt haar duim op. In beeld staat: "Jouw verzekeringen altijd bij de hand". Daarna komt het Univé logo in beeld.]

De voordelen van Mijn Univé

Regel alles online

Online jouw polissen of persoonlijke gegevens wijzigen, schade melden en declaraties indienen.

Alle verzekeringen op één plek

Een helder en actueel overzicht van al jouw verzekeringen.

Direct overal hulp

Alle contactgegevens van Univé meteen bij de hand: van klantenservice tot onze alarmcentrale

Veelgestelde vragen

Mijn Univé is een persoonlijke, beschermde omgeving waar je 24 uur per dag je Univé-verzekeringen kunt inzien en wijzigen. Ook kun je schades melden of bijvoorbeeld een verhuizing of wijziging in je gezinssamenstelling doorgeven.

Op de beginpagina van Mijn Univé kies je voor ‘Account aanmaken’. Vervolgens kun je kiezen uit twee manieren om een Mijn Univé-account aan te maken;

1. Kies je voor 'Identificeren met iDIN' dan verifieer je jezelf eenvoudig via je eigen bank. Je gegevens zijn hierdoor gelijk bij ons bekend en worden alvast voor je ingevuld. Je hoeft alleen nog maar een wachtwoord aan te maken en je hebt direct toegang tot Mijn Univé.

2. Kies je voor ‘Identificeren zonder iDIN’ dan moet je zelf je persoonlijke gegevens invullen en een wachtwoord aanmaken. Je ontvangt hierna een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Hierna heb je direct toegang tot Mijn Univé.

Account aanmaken voor Mijn Univé

Je kunt alleen een Mijn Univé-account aanmaken als er verzekeringen op jouw naam staan. Je partner of kind(eren) kunnen geen account maken om de verzekeringen van het gezin te bekijken.

Wanneer je een account aanmaakt en kiest voor 'Identificeren zonder iDIN', ontvang je een bevestigingsmail met een activeringslink om je account te activeren. Heb je deze niet ontvangen? Controleer dan eerst je spambox in je e-mailaccount. Als de mail hier ook niet in staat, heb je mogelijk je e-mailadres verkeerd gespeld. Maak dan opnieuw een account aan.

Lukt het ook dan niet om je account te activeren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Vanwege veiligheid is de link in de mail 14 dagen geldig. Heb je je account niet binnen die tijd geactiveerd? Maak dan opnieuw een account aan.

Klik op het dashboard in Mijn Univé op de link ‘Schade melden’ en kies vervolgens de verzekering waarvoor je schade wilt melden.

Schade melden in Mijn Univé

In de video hieronder wordt stap voor stap uitgelegd hoe je online schade kan melden in Mijn Univé of de Univé App.

Wil je je persoonlijke gegevens wijzigen? Bijvoorbeeld je adres, telefoonnummer of rekeningnummer? Dat kan in Mijn Univé onder het kopje ‘Gegevens’. Wil je een verzekering wijzigen? Klik dan op ‘Pakketoverzicht’ en selecteer de verzekering die je wilt wijzigen.

Wijziging doorgeven in Mijn Univé

Wijzigingen van bijvoorbeeld je e-mailadres of telefoonnummer verwerken we direct en zijn meteen zichtbaar. Wijzig je je adres of een verzekering? Dan moet het systeem deze eerst verwerken, binnen 5 dagen zijn deze wijzigingen zichtbaar.

Je facturen en nota’s van Univé vind je onder het kopje 'Postvak' links in je menu. Daarna wordt je doorgestuurd naar je postvak. Rechts boven in de hoek staat 'nota downloaden'. Als je hierop klikt word je factuur automatisch gedownload. Heb je nog geen Mijn Univé account?

Klik hier om een Mijn Univé account aan te maken

Klik hier om de Univé App te downloaden