Heeft u een klacht? Laat het ons weten.

Wij doen ons best om alles rond uw verzekeringen goed te regelen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent. Wij staan open voor uw klachten en suggesties. Hiermee kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.

Hoe kunt u uw klacht indienen?

Heeft u een klacht over uw zorgverzekering? Bijvoorbeeld over de dekking, vergoedingen, nota’s, Mijn Univé Zorg, medicijnen, eigen risico, uw apotheek of een andere zorgverlener?
Die kunt u eenvoudig indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:

          Univé Zorg N.V.
          Afdeling Klachtenmanagement 
          Postbus 1256
          5602 BG Eindhoven.

Uw andere klachten kunt u indienen via ons klachtenformulier of schriftelijk bij:

          Coöperatie Univé U.A.
          Afdeling Klachtenmanagement
          Postbus 15
          9400 AA Assen.

Wat hebben wij nodig om uw klacht te kunnen behandelen?

  • Beschrijf wat er is gebeurd en waarover u niet tevreden bent.
  • Geef aan wat volgens u de beste oplossing is.
  • Vermeld uw adresgegevens en telefoonnummer.
  • Stuur kopieën van relevante bijlagen mee. Bewaar zelf de originelen.

Wat kunt u van ons verwachten?

Nadat u een klacht heeft ingediend, nemen wij altijd binnen een week contact met u op en ontvangt u binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie van ons. Lukt dat niet (bijvoorbeeld omdat meer onderzoek nodig is), dan laten wij u weten wanneer u wél een reactie kunt verwachten.

Meer weten over onze klachtenregeling?

Lees dan onze folder klachtenregeling.

 

Klantverbeteringen

​Wij luisteren graag naar u. Lees wat Univé dankzij u verbeterd​ heeft.