Contact met Univé
Univé helpt je graag als je een vraag hebt over je verzekering of het wijzigen ervan. Wil je telefonisch een schade melden of iemand spreken over je verzekering? Dan staan we voor je klaar.
Ik wil contact over mijn...
Schadeverzekering
Zorgverzekering
Rechtsbijstandverzekering
Diensten
Cyberhelpdesk
Hypotheek
Iets anders
Schadeverzekering
Zoals je auto-, woon- of reisverzekering. We helpen je graag verder.
Via Mijn Univé en de Univé App regel je alles rondom jouw schadeverzekering gemakkelijk en snel zelf online. Zoals een schade melden, je verhuizing doorgeven of je verzekeringen aanpassen.
24/7 bereikbaar.
Via de livechat kom je snel in contact met een adviseur. Die helpt je direct verder met jouw vraag. Bijvoorbeeld als je iets wilt weten over schade melden of je verzekering aanpassen.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
We helpen je graag als je iets wilt weten over jouw schadeverzekering. Bijvoorbeeld als je vragen hebt over een schademelding. Houd rekening met een wachttijd.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Heb je direct noodhulp nodig? Bel dan de Univé Alarmcentrale. We staan dag en nacht voor je klaar.
Bel de Univé Alarmcentrale: 0592 348 112
24/7 bereikbaar.
Liever appen met een Univé-adviseur? Dat kan! We helpen je zo snel mogelijk verder met je vraag. Bijvoorbeeld als je een schade wilt melden. Of als je jouw verzekeringen wilt aanpassen. Let op: het kan tot 2 werkdagen duren voordat je een reactie via Whatsapp krijgt.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Mail Univé met een vraag over jouw schadeverzekering. Bijvoorbeeld wanneer je meer wilt weten over jouw lopende verzekeringen. Of wanneer je een verzekering wilt aanpassen. Let op: het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat je een reactie op je mail krijgt.
Je kunt ons op ieder moment een e-mail sturen.
Wil je persoonlijk contact met een Univé-adviseur? Dat kan! We helpen je graag verder met jouw vraag. Bijvoorbeeld als er iets verandert in je leven waardoor je wilt bespreken of jouw verzekeringen nog bij je passen.
Zorgverzekering
Voor vragen over bijvoorbeeld zorgnota's declareren, openstaande facturen betalen en vergoedingen bekijken.
Via Mijn Univé Zorg en de Univé App regel je alles rondom jouw zorgverzekering gemakkelijk en snel zelf online. Zoals een zorgnota declareren, vergoedingen zoeken en een factuur betalen.
24/7 bereikbaar.
Chat met Vera, onze chatbot. Vera helpt je direct verder. Bijvoorbeeld als je op zoek bent naar een vergoeding. Of als je jouw zorgverzekering wilt aanpassen. Weet de chatbot het antwoord op je vraag niet? Dan krijg je direct een medewerker te spreken.
24/7 bereikbaar.
We helpen je graag als je iets wilt weten over jouw zorgverzekering. Bijvoorbeeld als je vragen hebt over een declaratie. Houd rekening met een wachttijd.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur.
Heb je een noodgeval? Bel dan de alarmcentrale voor Univé Zorg. We staan dag en nacht voor je klaar. Bel de alarmcentrale ook als je in het buitenland bent en minstens 24 uur in het ziekenhuis moet blijven.
Bel de Alarmcentrale zorg: 0402 975 750
24/7 bereikbaar.
Rechtsbijstandverzekering
Wanneer je vragen hebt over juridische hulp. Of bijvoorbeeld als je jouw Rechtshulpdossier wilt bekijken.
Via Mijn Univé en de Univé App regel je alles rondom jouw rechtsbijstandverzekering gemakkelijk en snel zelf online. Zoals een zaak melden, je Rechtshulpdossier bekijken of je verzekering aanpassen.
24/7 bereikbaar.
Zoek gemakkelijk en snel zelf gratis op wat je rechten zijn. En wat je het beste kunt doen in verschillende situaties. Bijvoorbeeld bij problemen rondom werk en inkomen, wonen of vakanties.
We helpen je graag als je iets wilt weten over jouw rechtsbijstandverzekering. Bijvoorbeeld als je advies wilt vragen over jouw lopende zaken. Houd rekening met een wachttijd.
Bel Univé Rechtshulp: 0592 382 501
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur en op zaterdag van 08.30 - 13.00 uur.
Liever appen met een Univé-adviseur? Dat kan! We helpen je zo snel mogelijk verder met je vraag. Bijvoorbeeld als je een schade wilt melden. Of als je jouw verzekeringen wilt aanpassen. Let op: het kan tot 2 werkdagen duren voordat je een reactie via Whatsapp krijgt.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.
Mail Univé Rechtshulp met een vraag over jouw rechtsbijstandverzekering. Bijvoorbeeld wanneer je meer wilt weten over jouw lopende zaken. Of wanneer je advies nodig hebt. Let op: het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat je een reactie op je mail krijgt.
Stuur Univé Rechtshulp een e-mail
Je kunt ons op ieder moment een e-mail sturen.
Wil je persoonlijk contact met een Univé-adviseur? Dat kan! We helpen je graag verder met jouw vraag. Bijvoorbeeld als je een nieuwe zaak wilt aanmelden. Of wanneer je een vraag hebt over je rechten.
Diensten
Bijvoorbeeld Veilig Wonen, Rechtshulp on Demand of Private lease.
Via Mijn Univé en de Univé App regel je alles rondom jouw diensten gemakkelijk en snel zelf online. Zoals je diensten aanpassen of de voorwaarden bekijken.
24/7 bereikbaar.
We helpen je graag als je vragen hebt over jouw diensten. Bijvoorbeeld als je een storing wilt melden of een specifieke vraag hebt. Houd rekening met een wachttijd.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Mail Univé met een vraag over jouw diensten. Let op: het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat je een reactie op je mail krijgt.
Je kunt ons op ieder moment een e-mail sturen.
Cyberhelpdesk
Heb je een verzekering bij Univé? Dan kun je gratis bellen met de Cyberhelpdesk, als je denkt dat je slachtoffer bent van cybercriminaliteit. Of als je cybercrime wilt voorkomen.
Ben je gehackt? Of denk je dat er fraude is gepleegd via 1 van jouw apparaten, zoals een computer, tablet of telefoon? Bel dan gratis de Univé Cyberhelpdesk. We helpen je direct verder. Belangrijk: zet je apparaat niet uit. Hiermee wis je sporen van criminaliteit.
Bel Univé Cyberhelpdesk: 0592 742 222
24/7 bereikbaar.
Hypotheek
Bijvoorbeeld als je contact wilt over hypotheekadvies, je maximale hypotheek berekenen of een eerste woning kopen.
We helpen je graag als je hypotheekadvies nodig hebt. Of als je andere vragen hebt. Bijvoorbeeld over jouw maximale hypotheek of de hypotheekrente van nu. Houd rekening met een wachttijd.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Liever appen met een Univé-adviseur? Dat kan! We helpen je zo snel mogelijk verder met je vraag. Bijvoorbeeld als je iets wilt weten over jouw hypotheek. Of als je gaat verbouwen of verduurzamen en wilt kijken wat je met je hypotheek kunt financieren. Let op: het kan tot 2 werkdagen duren voordat je een reactie via Whatsapp krijgt.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 08.30 - 17.00 uur.
Liever persoonlijk contact met een Univé-adviseur? Kom gerust langs in de winkel bij jou in de buurt! We helpen je graag verder met je vraag.
Iets anders
Heb je een andere vraag? Ook dan kun je ons makkelijk bereiken. Regel je verzekeringszaken zelf online, zoals je verzekering en gegevens aanpassen of een schade indienen. Of praat met een adviseur via de livechat, telefoon, e-mail of in de winkel.
Via Mijn Univé en de Univé App regel je alles voor jouw verzekeringen gemakkelijk en snel zelf online. Zoals een schade melden, je verhuizing doorgeven, je verzekeringen aanpassen of je contactgegevens wijzigen.
24/7 bereikbaar.
Praat via de chat met 1 van onze adviseurs. Die helpt je direct verder met jouw vraag.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
We helpen je graag als je iets wilt weten over jouw schadeverzekering. Bijvoorbeeld als je vragen hebt over een schademelding. Houd rekening met een wachttijd.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 18.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Liever appen met een Univé-adviseur? Dat kan! Stel je vraag via Whatsapp en we gaan voor je aan de slag. Let op: het kan tot 2 werkdagen duren voordat je een reactie krijgt.
Bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.30 - 16.00 uur.
Mail je vraag naar Univé. Bijvoorbeeld wanneer je advies wilt over je verzekeringspakket als jouw situatie verandert. Let op: het duurt ongeveer 5 werkdagen voordat je een reactie op je mail krijgt.
Je kunt ons op ieder moment een e-mail sturen.
Onze adviseurs helpen je in de winkel graag verder met jouw vraag. Fijn, voor als je liever persoonlijk contact wilt. Bijvoorbeeld omdat wilt kijken of jouw verzekeringspakket nog bij je past. Of als je een lastige vraag hebt waar je graag wat dieper op ingaat.