Ga naar inhoud

12 november 2015

Univé verlengt sponsorcontract met twee jaar en wordt Business Partner

sc Heerenveen en Univé verlengen vandaag hun langdurige sponsorrelatie met twee jaar als Business Partner. Univé is sinds 2001 hoofdsponsor en trouwe supporter van sc Heerenveen. Het huidige contract loopt af op 30 juni 2016, maar Univé blijft na deze datum aan de club verbonden.

Met ingang van 1 juli 2016 zal Univé een andere invulling geven aan het sponsorschap. De verzekeringsmaatschappij wordt Business Partner van sc Heerenveen. Het logo van Univé prijkt vanaf volgend seizoen op de achterkant van de nieuwe shirts en de mouw.

Bestuurslid Commerciële zaken (a.i.) Wim Dijk is zeer content met de nieuwe sponsorovereenkomst. ’’sc Heerenveen en Univé hebben een langdurige en prettige samenwerking van vijftien jaar opgebouwd. Het vertrouwen dat de hoofdsponsor als twaalfde man vijftien jaar lang door dik en dun in de club heeft uitgesproken is geweldig. Dit is altijd een belangrijk en positief signaal voor iedereen in en rondom de club geweest. Dat Univé besloten heeft om het langdurige partnerschap door te zetten als Business Partner onderstreept de betrokkenheid en de goede band tussen beide partijen.’’

Fons Roosenboom (Sponsormanager Univé): ’’Univé kijkt terug op een fijne samenwerking van 15 jaar als hoofdsponsor. Wij vullen elkaar aan. Sc Heerenveen met een regionale binding en een landelijke uitstraling. Gekoppeld aan Univé als coöperatie met een lokale en regionale betrokkenheid met circa 150 vestigingen in Nederland. Wij zijn daarom blij dat we nog steeds een belangrijke sponsor blijven en nu als Business Partner.”

Univé is één van de langstzittende hoofdsponsors in het betaald voetbal. Een bijzondere loyaliteit. Univé is dan ook niet zomaar een sponsor. De onderneming is een zeer betrokken, meedenkende partner die het sponsorschap draagt en profileert.

Deel dit bericht