Ga naar inhoud

10 december 2021

Klanten beoordelen de aansprakelijkheidsverzekering met een 8.1

De mening van onze klanten wordt continu gevraagd. Hoe u wordt geholpen en hoe u onze service ervaart is belangrijk voor ons.

​Klanttevredenheidsonderzoek

Wekelijks vindt er een tevredenheidsonderzoek plaats, onder klanten van Univé die recent een klantcontact met ons hebben gehad. Dit betekent dat we kort na een ervaring met de dienstverlening van Univé vragen naar uw mening. Het onderzoek wordt uitgevoerd door Motivaction. Dit is een onafhankelijk onderzoeksbureau.

Univé blijft verbeteren

Uw mening is belangrijk voor ons. Daarom zijn wij continu aan het vergelijken en onderzoeken om uw verbeterpunten op te lossen. Zo proberen we te komen tot verzekeringen en een Univé.nl die goed is voor onze klanten. U kunt er dus op vertrouwen dat wij blijven vragen naar uw mening.

Lees meer over de aansprakelijkheidsverzekering.

Deel dit bericht