Ga naar inhoud

Veelgestelde vragen over Univé

In principe krijgt u bij het sluiten van uw verzekering automatisch een Univé-winkel toegewezen. Via internet gebeurt dit op basis van uw postcode. Deze winkel behartigt uw belangen. Uiteraard kunt u met een vraag ook bij één van de andere winkels terecht of bij onze Helpdesk op (0592) 34 93 40.​

Wij blijven Univé: de verzekeraar zonder winstoogmerk die het belang van de leden voorop stelt. Die met goede producten tegen een zo laag mogelijke prijs de risico's van de verzekerden afdekt.​

Uiteraard zijn er veel verzekeringszaken die u via internet kunt regelen. Soms is het handig en gemakkelijk in een persoonlijk gesprek met een adviseur alles op een rijtje te zetten. Dat kan in een Univé-winkel bij u in de buurt, maar ook bij u thuis.​

Als er in uw directe omgeving geen Univé-winkel gevestigd is, kunt u toch persoonlijk advies krijgen. Zoekt u op de site bij Klantenservice onder Contact naar de dichtstbijzijnde regiowinkel. U kunt dan bv. een afspraak maken met een buitendienstmedewerker die op uw verzoek bij u thuis langskomt. ​

Een Regionale Univé is een Univé-vestiging in de regio die exclusief Univé-verzekeringen verkoopt. U kunt bij een Univé-winkel terecht om verzekeringen, hypotheken en aanverwante producten af te sluiten. Maar natuurlijk kunt u er ook informatie en advies krijgen. Univé kent 8 Regionale Univé's met in totaal zo'n 100 winkels, verspreid door het land. Univé weet daarom wat er leeft onder haar verzekerden, kent de wensen en risico's van bedrijven én particulieren en kent de plaatselijke verhoudingen.​​