
Ik ben winkelleider van de Univé-winkel in Naaldwijk. Naast mijn leidinggevende taken adviseer ik klanten ook over verschillende verzekeringen.
Over Richella Moerman
Richella is winkelleider van Univé Naaldwijk en werkt al ruim 2,5 jaar bij Univé. Naast haar leidinggevende taken is ze ook verzekeringsadviseur voor particulieren. “Het leukste aan mijn werk? De afwisseling én het persoonlijk contact met klanten. Zeker in de winkel, waar we samen aan tafel zitten en ik écht kan helpen. Ook bij rotsituaties, zoals schade, sta ik klaar om te helpen. Dat is waar ik blij van word.”
‘’Als verzekeringsadviseur zie ik het als mijn taak om klanten écht te begrijpen, hun risico’s helder in kaart te brengen en op basis daarvan eerlijke en passende adviezen te geven. Naast mijn adviserende rol ben ik ook winkelleider. In die rol geloof ik in coachend leiderschap: ruimte geven, vertrouwen bieden en mensen helpen groeien. Ik krijg energie van het aansturen én verbinden van een team, zeker wanneer we samen mooie resultaten behalen; voor de klant én de organisatie.,"
Op het gebied van WFT’s heb ik Basis, Particulier en Vermogen op zak, en ik ben momenteel bezig met Zakelijk. Zo blijf ik me steeds verder ontwikkelen om klanten zo goed mogelijk te kunnen adviseren.
Wat is de ultieme tip die Richella klanten wil meegeven bij het afsluiten van een camperverzekering?
“Ik zeg altijd: bij Univé komt zelfs een postduif nog aan. Dus heb je vragen? Gewoon bellen, een afspraak maken of even binnenlopen voor een kop koffie.”
Artikelen van deze expert
Vragen over onze verzekeringen?
Stuur voor pers-gerelateerde vragen een e-mail naar pers@unive.nl.
Aan de slag bij Univé
Bij Univé ontwikkelen we samen continu nieuwe producten, diensten én onszelf. Dat is het mooie van Univé. Kom jij ons versterken?
Maak kennis met onze experts
Bij het kiezen van een verzekering wil je zeker weten dat de informatie klopt. Onze experts leggen lastige onderwerpen helder uit en controleren de inhoud zorgvuldig. Zo kun jij vertrouwen op actuele en juiste informatie.
