-
Univé Alarmcentrale
-
Bel: +31 592 348 112
Sms: +31 6 3002 0640 (uitsluitend voor doven en slechthorenden)
Directe hulpverlening, 24/7 bereikbaar
Wanneer?
- Bij een noodgeval als u op vakantie bent of onderweg.
Denk aan ziekenhuisopname, ernstige ziekte, overlijden of een ongeval.
- Bij pech onderweg als uw auto niet binnen twee werkdagen gerepareerd kan worden.
De Alarmcentrale helpt u dan aan een vervangende auto of aan adressen van autoverhuurbedrijven in de buurt. Ook kan de Alarm Service (een deel van) de kosten hiervan voorschieten.
-
Alarmcentrale voor zorg
-
Bel: +31 40 297 5750
Directe hulpverlening, 24/7 bereikbaar
Wanneer?
- Als u in het buitenland ziek wordt en een Univé-zorgverzekering heeft.
- Bent u in het buitenland zo ziek, dat de arts het nodig vindt dat u minstens 24 uur in het ziekenhuis blijft. Dan bent u zelfs verplicht direct de Alarmcentrale voor zorg in te schakelen. Iemand anders kan dat natuurlijk ook namens u doen.
-
Ik wil contact met mijn Univé-winkel
-
Wilt u direct contact met een adviseur van een Univé-winkel bij u in de buurt? Zoek dan uw dichtstbijzijnde winkel.
Zoek een winkel
-
Ik heb een vraag over mijn zorgverzekering
-
Bel: 072 527 7595
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 18.00.
U kunt ook chatten over uw zorgverzekering. Handig: u hoeft niet in de wacht te staan, maakt geen belkosten en na afloop kunt u de chat opslaan. Start de chat
-
Ik heb een vraag over een andere verzekering
-
Bel: 0592 349 340
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 tot 21.00 en op zaterdag van 08.30 tot 17.00.
Wist u dat u ook met ons kunt Whatsappen over uw verzekeringen? Handig: u hoeft niet in de wacht te staan, maakt geen belkosten en kunt het gesprek altijd teruglezen. Stuur ons een Whatsapp-bericht
-
Ik wil de Cyberhelpdesk bellen
-
Bel: +31 592 742 222
24/7 bereikbaar
Bent u het slachtoffer geworden van cybercriminaliteit, of vertrouwt u bijvoorbeeld een e-mail of smsje niet? Dan kunt u de Cyberhelpdesk bellen.