Veelgestelde vragen over de Univé App
Je kunt de Univé App downloaden via de App Store en de Play Store.
Klik hier om de Univé App te downloaden via de App Store.
Klik hier om de Univé App te downloaden via de Play Store.Bekijk de video hieronder om te zien hoe je de Univé App op je telefoon kan downloaden en installeren.
Bekijk of beluister het transcript van de video hier.
Om veiligheidsredenen mogen apps alleen bestanden op een toestel opslaan wanneer je daar zelf toestemming voor hebt gegeven. Daarom moet je de Univé App eenmalig toegang tot jouw bestanden geven. Zodat de afbeelding van je zorgpas van je Univé-zorgverzekering op jouw toestel kan worden opgeslagen.
Lees hier meer over de Univé App
Je hebt waarschijnlijk geen zorgverzekering van Univé. Je kunt alleen een zorgverzekering van Univé koppelen in de Univé App.
Nee, dan kun je de Univé App niet installeren. Je hebt minimaal Android versie 6.0 of iOS versie 13.0 nodig om de Univé App te kunnen gebruiken. Je kunt je verzekeringszaken natuurlijk nog wel online regelen via Mijn Univé.
Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact op met onze klantenservice. Klik hier om naar de klantenservice pagina te gaan.
Wil je liever meteen contact opnemen?
Ja, ik wil contact opnemen via WhatsApp.
Ja, ik wil contact opnemen via Facebook.
Ja, ik wil contact opnemen via Twitter.
Waarschijnlijk ben je niet ingelogd via de DigiD van de hoofdverzekerde. Maar via die van iemand anders. Zoals een gezinslid. Bij een zorgverzekering van Univé zijn gezinsleden namelijk gekoppeld aan de hoofdverzekerde.