Zorgservice

Verzekerd van goede zorg

Het verschil tussen zorgverzekeraars zit onder meer in de extra's. Naast Zorgbemiddeling heeft Univé een scala aan extra services voor haar verzekerden. 

  • MijnGemak
    De gratis bemiddelingsservice voor iedereen met een Univé-zorgverzekering.
  • Wachtlijstbemiddeling
    Een service van de afdeling zorgbemiddeling om u te helpen als u te maken heeft met lange wachtlijsten in de zorg.
  • Second opinion
    Zo vraagt u een second opinion aan en krijgt u de mening van een tweede medisch specialist te horen.
  • Vergelijk en kies
    Een online keuzehulp van zorgverleners (huisartsen, tandartsen, fysiotherapeuten enz., maar ook ziekenhuizen en klinieken) bij u in de buurt. U krijgt de zorgverleners te zien met wie Univé afspraken heeft gemaakt over kwaliteit, prijs en service van de aangeboden zorg. Via hen bent u altijd verzekerd van goede zorg.
  • Kraamzorg
    Eén (gratis) telefoontje of mailtje en uw kraamzorg is geregeld door Univé.
  • Huisartsenbemiddeling
    Een service van de afdeling zorgbemiddeling om u te helpen bij het vinden van een huisarts wanneer u onlangs verhuisd bent.
  • Vakantiedokter
    Een telefonische hulpdienst die u vanuit het buitenland kunt bellen, wanneer u advies wilt hebben over gezondheidsklachten.
  • Alternatieve zorg
    Met een aanvullende verzekering bij Univé, heeft u recht op vergoeding van alternatieve zorg. U krijgt de behandelingen consulten vergoed tot een bepaald maximum. Dit maximum is afhankelijk van welk aanvullend pakket u heeft.
  • Univé Gezondheidslijn
    Heeft u vragen over uw gezondheid? Of wilt u een betrouwbaar medisch advies? Dan kunt u de verpleegkundigen van de Univé Gezondheidslijn bellen. Ze zijn 24 uur per dag bereikbaar via 072 527 7252.