Ziekenhuisopname en nu

Schade bij ziekenhuisopname langer dan 24 uur

Neem contact op met de Univé Alarmcentrale
Vertelt de arts u dat het nodig is langer dan 24 uur in het ziekenhuis te blijven, neem dan zo snel mogelijk contact op met de Univé Alarmcentrale. Zij beoordelen wat er verder geregeld moet worden. Ook kunnen zij eventuele extra kosten voorschieten die naderhand bij ons op uw reisverzekering worden gedeclareerd.

Als uw verzekering geen dekking biedt voor de benodigde uitgaven, en deze dus voor uw eigen rekening zijn, stelt de Alarmcentrale u daarvan op de hoogte. De beslissing voor deze uitgaven is dan aan u.

  • Hulpverlening Binnenland VHD Alarmcentrale: 0592 34 81 12, dag en nacht bereikbaar;
  • Hulpverlening Buitenland Univé Alarmcentrale +31 592 34 81 12, dag en nacht bereikbaar.

Zorg ervoor dat u bij het bellen met de Alarmcentrale uw polisgegevens en eventueel andere benodigde informatie (bv. telefoonnummer van uw accommodatie) bij de hand heeft.

Zo kunt u uw schade melden bij Univé

  • Online uw schade melden
    Uw schade kunt u 24 uur per dag eenvoudig online melden via Mijn Univé. U beantwoordt een paar vragen en verstuurt online uw gegevens naar ons. Nog geen account? Maak hier uw account aan.
  • Daarnaast kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de Univé App.

Direct contact met een medewerker?

Bekijk hier alle contactgegevens of kom langs bij een Univé-winkel bij u in de buurt.

Meld uw schade online