Verblijf
Schade bij onbewoonbaarheid verblijf
Informeer eerst bij de verhuurder of eigenaar van uw vakantieverblijf of er iets voor u geregeld gaat worden. Vraag daarbij ook om een verklaring waaruit blijkt dat het verblijf onbruikbaar of onbewoonbaar is; deze is nodig bij de schade-afhandeling. Veelal kunt u hiervoor ook terecht bij de hostess van uw reisorganisatie.
Overleg met de verhuurder of eigenaar
Als de verhuurder of eigenaar niets regelt, kunt u contact opnemen met de Univé Alarm Service. Zij kunnen bemiddelen en zij zullen u wijzen op de maximale vergoeding die van toepassing is.
- Hulpverlening Binnenland Univé Alarmcentrale: 0592 348 112, dag en nacht bereikbaar;
- Hulpverlening Buitenland Univé Alarmcentrale: +31 592 348 112, dag en nacht bereikbaar.
Zorg ervoor dat u bij het bellen met de Alarm Service uw polisgegevens en eventueel andere benodigde informatie (bv. telefoonnummers) bij de hand heeft.
Verhuurder of eigenaar regelt niets
Zo kunt u uw schade melden bij Univé
- Online uw schade melden
Uw schade kunt u 24 uur per dag eenvoudig online melden via Mijn Univé. U beantwoordt een paar vragen en verstuurt online uw gegevens naar ons. Nog geen account? Maak hier uw account aan. - Daarnaast kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de Univé App.
Direct contact met een medewerker?
Bekijk hier alle contactgegevens of kom langs bij een Univé-winkel bij u in de buurt.