Verblijf

Schade bij onbewoonbaarheid verblijf

Informeer eerst bij de verhuurder of eigenaar van uw vakantieverblijf of er iets voor u geregeld gaat worden. Vraag daarbij ook om een verklaring waaruit blijkt dat het verblijf onbruikbaar of onbewoonbaar is; deze is nodig bij de schade-afhandeling. Veelal kunt u hiervoor ook terecht bij de hostess van uw reisorganisatie.

Overleg met de verhuurder of eigenaar

Als de verhuurder of eigenaar niets regelt, kunt u contact opnemen met de Univé Alarm Service. Zij kunnen bemiddelen en zij zullen u wijzen op de maximale vergoeding die van toepassing is.

  • Hulpverlening Binnenland Univé Alarmcentrale: 0592 348 112, dag en nacht bereikbaar;
  • Hulpverlening Buitenland Univé Alarmcentrale: +31 592 348 112, dag en nacht bereikbaar.

Zorg ervoor dat u bij het bellen met de Alarm Service uw polisgegevens en eventueel andere benodigde informatie (bv. telefoonnummers) bij de hand heeft.

Verhuurder of eigenaar regelt niets

 

Zo kunt u uw schade melden bij Univé

  • Online uw schade melden
    Uw schade kunt u 24 uur per dag eenvoudig online melden via Mijn Univé. U beantwoordt een paar vragen en verstuurt online uw gegevens naar ons. Nog geen account? Maak hier uw account aan.
  • Daarnaast kunt u natuurlijk ook gebruik maken van de Univé App.

Direct contact met een medewerker?

Bekijk hier alle contactgegevens of kom langs bij een Univé-winkel bij u in de buurt.

Meld uw schade online