Zorg

Voorkom onnodig wachten bij de Klantenservice.

Voorkom onnodig wachten bij de Klantenservice. Bel nu!

Heb je vragen over de zorgverzekering van 2019? Veel antwoorden vind je op onze website, maar uiteraard kun je ook altijd bellen met onze Klantenservice. Voorkom lange wachtrijen en bel nu met je zorgvraag.

Heb je vragen over de zorgverzekering? De meeste antwoorden staan op onze website, maar uiteraard kun je ook altijd bellen met onze Klantenservice. Voorkom lange wachtrijen en bel nu met je zorgvraag.

Wees wachttijden voor

De ervaring leert ons namelijk dat het de laatste twee weken van het jaar erg druk is bij de Klantenservice. Wacht dus niet tot het laatste moment met het stellen van je vraag of het inwinnen van advies over je zorgverzekering, bel nu al! In november en december is onze Klantenservice tijdelijk uitgebreid met extra medewerkers. Samen doen zij er alles aan om lange wachttijden aan de telefoon te voorkomen.

Bereikbaarheid Klantenservice

De medewerkers van de Univé Zorg Klantenservice staan zes dagen per week voor je klaar: tijdens kantoortijden, maar ook ’s avonds en in het weekend. Je kunt ze bereiken via 072 52 77 595. Op werkdagen van 08.00 – 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 – 13.00 uur. 

Stel je zorgvraag aan je Univé-adviseur

Uiteraard ben je met je zorgvraag ook altijd welkom in de Univé-winkel bij jou in de buurt. Je adviseur kan je alles vertellen over de Univé-zorgverzekering en samen met jou kijken welk pakket het beste bij jouw situatie past. 


Univé staat ook voor je klaar op social media

Wil je via Twitter (@Unive) of Facebook een vraag stellen aan de Univé Zorg Klantenservice? Dat is natuurlijk ook mogelijk. Ons webteam is op werkdagen bereikbaar van 8.30 - 21.00 uur en op zaterdag van 8.30 - 17.00 uur. We informeren en helpen je graag.

 

Deel dit bericht: